Il cantastorie

Cantarstorie, da ‘cantastorie’. Che non è un contastorie, uno che racconta fandonie per raggirarti. No, un cantastorie è uno che lascia che lascia cantare le sue storie dal cuore, per le persone che ama, incluso se stesso. Storie scritte da altri che gli piacciono, o storie che avrebbe voluto leggere ma non le ha trovate scritte, così le ha scritte lui stesso. Oggi [21 Marzo 2011] primo giorno di primavera, il cantastorie in me è tornato. E ha deciso di rivelarsi attraverso il mio sito web, rinvigorando questo fuoco che ho sempre avuto, fin da bambino, del cantare storie. Leggi la storia completa.

Cantarstorie in Italian means ‘storytelling’, but literally it means ‘storysinging‘, a very important nuance for me. Since I was a child, I always loved to sing stories, I mean sing with my heart, for my beloved (myself included). Stories written by others that I like, or stories that I would have liked to read but I didn’t find written, so I wrote them from myself. Today, it’s the first day of Spring [21 March 2011, editor’s note] and I decided to reveal myself and reinvigorate this fire kindling in my heart in publishing my stories through my web site. Read the full story.

Cantarstorie itallingve signifas ‘rakontisti’, laulitere ‘rakontkanti’, gravega nuanco por mi. Ekde mia infanaĝo, mi ĉiam amis kanti rakontojn, mi intencas diri kanti per mia koro, por miaj geamatoj (min mem inklude). Rakontojn verkitajn de aliaj plaĉaj al mi, au rakontojn kiujn mi ŝatindus legi sed mi ne trovis jam verkitajn. Hodiaŝ estas la unua printempa tago [21-a de marto, 2011, noto de la redaktoro] kaj mi decidis malkaŝiĝi kaj revigligi ĉi fajron kraketanta en mia koro publikigante miajn rakontojn per mia retejo. Legu la kompletan rakonton.

Leave a Reply

